רישיון לטרקטור משא

רישיון לטרקטור משא הנו רישיון המקנה לך לנהוג על: RZR – TOMCAR – MULE ובכלל כל כלי רכב אשר מוגדר ברישיון שלו שהוא טרקטור משא

 

רישיון לטרקטור משא

מהם התנאים להוצאת רישיון לטרקטור משא ?

  1. התחלת לימוד מגיל 15.5.
  2. מעבר בהצלחה של קורס לרישיון טרקטור

איך מוציאים רישיון לטרקטור משא ?

על מנת להוציא רישיון לטרקטור משא יש לעבור קורס לרישיון טרקטור.

מהם השלבים המקדימים שעלי לעבור לפני כניסתי לקורס טרקטור ?

  1. הנפקת טופס ירוק לרישיון טרקטור דרגה 1 את הטופס נתן להוציא מ מתחנת הצילום הקרובה לביתך.
  2. לאחר שיש בידך את הטופס יש למלא בגב הטופס כשירות עיניים וכשירות רפואית , את בדיקת כשירות העיניים ניתן לבצע אצל האופטומטריסט בתחנת הצילום. מאחר ותחנות הצילום הנן אופטיקות.
  3. לאחר מכן יש לגשת עם הטופס לרופא המשפחה שימלא בגב הטופס את השאלון הרפואי. לאחר שהרופא חתם עליו , ניתן להתחיל את הקורס טרקטור.

מה לומדים בקורס טרקטור ?

קורס הטרקטור מחולק לשני שלבים :

שלב 1 – שלב הלימוד העיוני : שלב הלימוד העיוני מתבצע בכיתת תיאוריה בהוד השרון , כאשר הוא מועבר ע"י מורה לטרקטור מורשה מטעם משרד הרישוי . זמן הלימוד נארך כשבוע. לאחר מכן התלמיד מקבל מאיתנו תעודת גמר חלק עיוני קורס טרקטור , עם תעודה זאת הוא רשאי לגשת למבחן התיאוריה. לאחר שעבר בהצלחה את מבחן התיאוריה רק אז ניתן להמשיך לשלב המעשי , שלב שיעורי הנהיגה על הטרקטורון והטרקטור.

שלב 2 – שלב הלימוד המעשי : שלב הלימוד המעשי מתבצע במגרש הטרקטור שלנו הממוקם במושב בקרבת הוד השרון. מגרש זה מאושר ע"י משרד הרישוי כמגרש ללימוד נהיגה על טרקטור. במגרש ביחד עם קבוצת התלמידים לומדים ומתרגלים נהיגה על טרקטור בשילוב עגלה ובנוסף לומדים נהיגה על טרקטורון. לאחר שהתלמידים מוכנים , בית הספר יזמין עבורם בוחן חיצוני של משרד הרישוי שיבצע את הטסט. עם מעבר בהצלחה של הטסט , תוך שבוע משרד הרישוי ינפיק עבור התלמידים את רישיון הנהיגה, לאחר שהרישינות יהיו מוכנים , ניתן יהיה לאסוף אותם מבית ספרנו.

 

לפרטים נוספים והצטרפות לקורס הקרוב התקשרו 09-7406620